Пристанищата минават през най-голямата криза на контейнерните превози
Най-големият въпрос е как пристанищата ще се адаптират към възможните промени в потребителското търсене след пандемията
19:22 | 11.08.21 г. 3Снимка: Dimas Ardian/Bloomberg
-
Бизнес ръководителите в Европа очакват отношенията с Китай да се влошат
-
Самолетните билети продължават да поскъпват, докато Европа и Азия се опитват да пестят
-
Нидерландия предлага: Да сглобим Patriot за Украйна
-
Израел на Нетаняху става все по-изолиран
-
Nasdaq премина историческата граница от 17 хил. пункта
-
Кадър на деня за 28 май
-
Путин: Ще има глобален конфликт, ако Украйна атакува Русия със западни оръжия
-
Франция се превърна в Дивия запад на Европа
-
Биткойнът поевтинява след движение от портфейлите на фалирала криптоборса
-
Германските автоконцерни се страхуват от отговора на Пекин, ако ЕС наложи мита
-
При 7% ипотечни лихви е време за преосмисляне на американската мечта
-
Toyota представи прототипи на двигатели с алтернативни горива
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Nasdaq премина историческата граница от 17 хил. пункта
-
Отлив на оптимизъм на борсите в Европа преди новите данни за инфлацията
-
SOFIX се движи в тесни граници с минимални изменения
-
S&P 500 се покачва в началото на по-кратката търговска седмица*
-
Кашкари от Фед иска да види още данни за инфлацията преди намаляване на лихвите
-
МФ: Законът за еврото може да бъде гласуван до края на лятото
1
преди 2 години уникално тъъъпи идеи имаш :):):) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Колега, лесно е да се мечтае и да се пише по форумите!Не става въпрос за 10 чифта ризи, също така и на каква цена?!Колко контейнера си внесъл от Китай до момента, и за колко години? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Работим по проект за дублиране на Пътя на Коприната по Въздуха, с Товарни Водородни Дронове - https://drones.alle.bg . Разстоянието Пекин - Ротердам ще се изминава за 30 часа , от врата до врата, вместо за 40 дни по море, както е сега, на много по-ниска тарифа за превоз . Забравяме за тежките, огромни и мудни контейнеровози, бълващи пушеци и отрови, трудни за управление и разтоварване . отговор Сигнализирай за неуместен коментар